Årsmøte NSHK 2015

Årsmøte i Norsk Schweisshund Klubb blir i år avholdt på.
Radisson Blu Hotell i Ålesund lørdag 21. mars 2015 kl 13. Vi møtes ca. en time før hvor klubben byr på lunch i hotellets spisesal.
Vi oppfordrer alle til å delta på klubbens årsmøte da det er årsmøtet som legger føringer for hele neste års drift som styret skal arbeide etter.
Har du synspunkter vedr drift av klubben, både positivt og negativt, så møte opp og la din stemme bli hørt. Etter årsmøtet spandere klubben middag på de frammøtte og håper deretter på et hyggelig sosialt samvær resten av kvelden.
Eventuelt forslag på saker til årsmøte må være styret skriftlig i hende innen mandag 16. februar.
I hht vedtekter vil årsmøtepapirer bli sendt deg 4 uker før møte. Minner om at du må ha betalt medlemskontingent for 2015 for å være stemmeberettiget. Når dere bestiller hotellrom husk å oppgi dato og Norsk Schweisshund Klubb for å få den avtalte prisen

For bestilling av overnatting kontakt: Radisson Blu Ålesund, Sorenskriver Bullsgt. 7 N-6002 Ålesund

Fax: +47 70 16 00 01
E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. , www.radissonblu.no/hotell-alesund/kontakt-informasjon